... wiedza prosto z branży.

Porozmawiajmy o tym jak dobrze tworzyć strony i digitalmarketing.
Skorzystaj z poniższej wyszukiwarki, jeśli szukać coś konkrętnego
18 stycznia 2023
Przewidywania e-commerce na rok 2023

W przeciągu ostatnich dwóch lat zainteresowanie zakupami online stale wzrastało (w 2022 roku już 77% użytkowników Internetu deklarowało, że robi zakupy w sklepach internetowych), a więcej na ten temat możecie przeczytać w naszych artykułach o raporcie e-commerce na 2022 rok. Z pewnością w tej popularności niebagatelny udział miała też pandemia. Jednak czego można w związku […]

czytaj więcej
3 stycznia 2023
Raport e-commerce 2022 cz. II

Zapraszamy do lektury 2 części raportu e-commerce za 2022 rok. Jeśli przegapiłeś część I to zapraszamy tutaj (tutaj daj link do 1 części) Najczęściej kupowane Raport e-commerce wskazuje, że co najmniej 50% badanych osób deklaruje za najczęściej kupowane rzeczy: odzież, obuwie, kosmetyki, perfumy, książki, płyty oraz produkty farmaceutyczne, a także sprzęt RTV/AGD. Kobiety częściej sięgają […]

czytaj więcej
3 stycznia 2023
Raport e-commerce 2022 cz. I

Od niedawna dostępne są wyniki raportu e-commerce na 2022 rok. Całe badanie zostało przeprowadzone przy pomocy ankiet CAWI (Computer-Assisted Web Interview) na panelu internetowym. Analizie zostały poddane wywiady, które pochodziły od 1559 internautów, które są w wieku 15 lat i więcej. Wzięto też pod uwagę płeć, wiec oraz wykształcenie, oraz inne zmienne związane z szeroko […]

czytaj więcej
5 sierpnia 2022
Dyrektywa Omnibus

Prowadząc działalność e-commerce, z pewnością spotkałeś się już z określeniem Dyrektywa Omnibus. Z poniższego artykułu dowiesz się, czym owa Dyrektywa jest, co oznacza dla klienta, ale przede wszystkim, jakie oznacza zmiany dla Ciebie jako właściciela biznesu e-commerce. Dyrektywa Omnibus Jest to dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. Dla zainteresowanych […]

czytaj więcej
8 marca 2021
Jaki wybrać Certyfikat SSL, co musisz wiedzieć o SSL. SSL darmowy czy SSL płatny. Różnice certyfikatów SSL

Jaki wybrać certyfikat SSL. Dziś postaram się opowiedzieć kompleksowo na temat certyfikatu SSL. Rozwichłam wiele wątpliwości, oraz opowiem Ci o nowych rozwiązaniach. Jeśli nie chcesz tracić czasu i kupić SSL z -20% rabatem to kliknij tutaj i zamów z kodem: LH-20-60773 Spis treści Kto wystawia certyfikat SSL oraz gdzie kupić certyfikat SSL?. Jaki wybrać certyfikat […]

czytaj więcej
19 lutego 2021
Jak umieszczać frazę kluczową

Jak umieszczać frazę kluczową. Jak umieszczać frazę kluczową? Dziś napisze wszystko chaotycznie, ale bez lania wody. Wracając do pytania, czyli odwieczne pytanie SEOwców, oraz tych początkujących. Jest wiele poradników oraz artykułów. Jednak po co lać wodę jak można powiedzieć wprost. Moja fraza kluczowa to "jak umieszczać frazę kluczową". Gdy mówimy o frazie kluczowej to raczej […]

czytaj więcej
15 maja 2019
+82 tysiące w 70 dni dzięki Remarketingu!

82 720,14 zł w 73 dni tyle zarobiłem dla firmy, w której pracuje. Jak? Czytaj dalej Ten wpis, będzie wyjątkowo krótki. Z tego względu, że całą moją pracę opisał już Paweł Kępa, dla którego udzielałem wywiadu na początkach 2019r. Moje działania w kampaniach Facebook Ads przyniosły niespodziewany efekt. W obecnej chwili z datą tego wpisu […]

czytaj więcej
24 kwietnia 2019
Jak rozliczać SEO. Pozycjonowanie to proces. Nie daj się oszukać

Jak rozliczać SEO — O czym będzie wpis Jak rozliczać SEO, czyli jak rozliczać się z pozycjonowania powinien wiedzieć każdy. W Polsce powstaje co chwilę jakiś startup, a porządne firmy idą w odstawkę. Za wszystkim idzie oczywiście cena. Jednak za dobre auto, chyba także chcemy dobrze zapłacić? Przede wszystkim chciałbym zaznaczyć najważniejszą rzecz! SEO to […]

czytaj więcej
28 marca 2019
Google Analytics - Seria Poradników

Google Analytics - Seria poradników by KamikStudio, która nauczy Cię swobodnego poruszania się z narzędziem. Google Analytics to niedoceniane narzędzie przez wielu marketerów. Szkoda. Wiele osób zadaje sporo pytań czy warto korzystać z Google Analytics. Ile osób korzysta z Google Analytics oraz jak często sprawdzać Google Analytics. Odpowiedź jest prosta - jest bardzo ważnym narzędziem […]

czytaj więcej
8 marca 2019
Grafika Google częścią sieci wyszukiwań dla reklam produktowych

Grafika Google jest teraz częścią sieci wyszukiwania dla reklam produktowych. Ważna informacja od Google z 8 marca 2019r. Grafika Google to bogate źródło obrazów, a jednocześnie kluczowy etap ścieżki zakupowej milionów użytkowników. Potencjalni klienci często korzystają z tej usługi, by szukać pomysłów, poradników, produktów i obrazów związanych z najważniejszymi kategoriami zakupowymi, takimi jak moda, dom […]

czytaj więcej

Formularz kontaktowy

  •  
KamikStudio - Twój pomysł, nasze kompetencje (C) 2018 - 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram