Google Analytics - zacznijmy od początku

Google Analytics, co to tak na prawdę jest? Jeśli nie wiesz, to mogę na wstępie Ci powiedzieć, że będzie to Twój najlepszy pracownik. Pracownik, który ma najlepsze narzędzia do monitorowania całej Twojej witryny. Tak, że żadna osoba nie umknie Twojej uwadze. 

Analytics śledzi dosłownie wszystko, to co użytkownik robi na stronie. 

W dodatku monitoruje jego dane demograficzne, urządzenie, płeć, wiek, rozdzielczość z jakiej wchodził, system operacyjny, źródło itd. W co kliknął, gdzie przeszedł itd. Monitorowane jest wszystko – trzeba tylko dobrze poruszać się oraz konfigurować Google Analytics. W dodatku można wyciągać raporty różnego rodzaju, przeglądać historię, sprawdzać odbiorców, sesje, wskaźniki odrzuceń. Google Analytics można podłączyć także z takimi usługami jak Google AdWords, Google Tag Manager, Google Search Console itd. Odpowiednie monitorowanie da Tobie sporą przewagę nad stroną. Teraz zadaj sobie pytanie czy masz Google Analytics podłączony pod Twoją stronę WWW? I czy aby na pewno z niego dobrze korzystasz? Czy wyznaczasz cele oraz konwersje? Zachęcam do kontaktu z moją osobą w celu oferty 🙂

Troszkę z wiki

Google Analytics - moja oferta

Nie masz Google Analtics? Czy masz, ale nie umiesz sobie z nim poradzić? Czy po prostu potrzebujesz pomocy? Zaimplementuje kod śledzenia, ustawie cele, konwersje, zrobimy segmentacje Twoich użytkowników. Wykluczymy adresy IP, oraz przeprowadzę z Tobą konsultacje na komunikatorze Skype z udostępnieniem ekranu, tak abyś mógł swobodnie się poruszać po Google Analytics. Skorzystaj z mojej oferty, sprawdź mnie 🙂