Google AdWords - Google Ads - Twoja relama w sieci - KamikStudio.pl

Google AdWords, a teraz tak na prawdę Google Ads

Na początku, może faktycznie zacznijmy od tego, że kiedyś Google Ads to Google AdWords, do zmiany doszło 24 lipca 2018r. Informacja o zmianie była już podawana dużo wcześniej. Zmienił się przede wszystkim interfejs, logotyp jak i kilkanaście rozwiązań, które dawało wcześniej Google AdWords. Dla wielu użytkowników była to dobra zmiana, jednak bywali przeciwnicy, z tego względu, że byli przyzwyczajeni do starszego interfejsu. Łatwo jednak jest się przyzwyczaić, jednak jeszcze jest masa pracy, która trzeba wykonać aby obecne Google Ads dobrze funkcjonowało 🙂

Jak wygląda Google AdWords | KamikStudio.pl
Jak prowadzić kampanie w Google Ads

Krótko o Google Ads

Google AdWords to obecnie najlepsze narzędzie do reklamy w sieci, oraz Twój drugi najlepszy po Google Analytics pracownik, z którym zrobisz większość promocji Twojego serwisu czy produktów.

Na powyższym obrazku widać, jak mniej więcej działa Google AdWords. O całej jednak technice opowiem na swoim blogu, oraz w filmach na moim kanale YouTube, tutaj skupimy się głównie na ofercie, którą mogę Ci zaoferować.

AdWords to nie tylko zwykła reklama w sieci wyszukiwani, ale także produktowa z połączeniu z Google Merchant Center (Google zakupy), czy reklama w Gmailu na skrzynkach odbiorczych użytkowników, czy chociażby sieć reklamowa bądź reklama video. AdWords oferuje wiele reklam, możemy także tworzyć remarketing na osobach, które odwiedziły naszą stronę, lub porzuciły nasz koszyk… Mnóstwo szczegółów oraz teorii, którą świetnie można wykorzystać w praktyce.

Zachęcam jednak do obserwowania mojego bloga, bo tam ukażą się szczegółowe informacje na temat produktów Google i nie tylko.

Interfejs Google AdWords | KamikStudio.pl
fragment interfejsu Google Ads - Rodzaje kampanii

Moja oferta odnośnie Google Ads (Google AdWords)

Jeśli nie miałeś styczności z Google AdWords, możemy zacząć współpracę od samego początku, ale mogę pomóc także w przy obecnie stworzonych kampaniach, optymalizacji oraz konfiguracji.

  • Wprowadzenie - konsultacja, omówienie działania, brief,
  • Podłączenie Google Ads pod konto użytkownika oraz zintegrowanie z Google Analytics,
  • Stworzenie pierwszych kampanii reklamowych, wyznaczenie budżetu kampanii oraz celów,
  • Stworzenie grup reklam pod stworzone kampanie reklamowe,
  • Wprowadzanie słów kluczowych pod stworzone grupy reklam, dodanie wykluczeń,
  • Stworzenie pierwszych reklam pod stworzone grupy reklam, dodanie rozszerzeń,
  • Dodawanie stron docelowych, oraz końcowych adresów URL do reklam,
  • Dostosowanie odbiorców, danych demograficznych, urządzeń, lokalizacji czy harmonogramu reklam,
  • Zaawansowane dostosowywanie stawek,
  • Ciągła optymalizacja i konfiguracja kampanii reklamowych,
  • Raportowanie, automatyzacja, ustawianie reguł,
  • Stworzenie pierwszych konwersji, monitorowanie ROI (czy mamy zwroty z inwestycji przy wydanym budżecie),
  • Remarketing
  • Dynamiczne cele reklamy
  • I wiele wiele więcej!

Jeśli chciałbyś pełną obsługę Twojego konta AdWords, oraz zobaczyć jak można wydając – zarobić w AdWords po prostu skontaktuj się ze mną. Na początku ustalimy brief a później przystąpimy do pracy!